Davibouw hoofdsponsor zaalvoetbal van SV De Rijp

5 december 2021 20:30

De welbekende pandemie zorgde voor enige vertraging, maar begin november zijn tijdens een presentatie in Sporthal Oosterven door bouwbedrijf Davibouw dan eindelijk de handtekeningen gezet onder een sponsorovereenkomst voor de zaalvoetbalafdeling van SV De Rijp.

Beide partijen waren het vorig jaar al eens geworden over een vierjarig contract. Het zaalvoetbal lag toen nog stil. Met Davibouw heeft SV De Rijp een mooie sponsor voor de toekomst. Zoals voorzitter Erik Oudshoorn zei: ‘Weinig sponsors zijn zo verweven met de vereniging als Davibouw.’ Timmerman Danny Veenman is oud-eerste elftalspeler en nog steeds actief bij de veteranen. Tot voor kort fungeerde hij tevens als jeugdvoorzitter. Bovendien heeft hij een zoon in het elftal van JO-19 en een in het tweede seniorenteam. Schilder Vincent Klinkhamer voetbalde ook bij SV De Rijp, is trainer van JO-14 en heeft eveneens een zoon in het team van JO-17.

Davibouw is een allround bedrijf voor de meest uiteenlopende bouwwerkzaamheden. SV De Rijp is dan ook trots en dankbaar dat een onderneming uit het dorp het zaalvoetbal van de vereniging op deze manier verder helpt.

Foto met eerste elftal:
Vanaf links: Danny Veenman, het eerste zaalvoetbalelftal van SV De Rijp en Vincent Klinkhamer.

Tijdens het tekenmoment:
v.l.n.r. zaalvoetbal-voorzitter Jaimy Lee Brink, Vincent Klinkhamer, SV De Rijp-voorzitter Erik Oudshoorn en Danny Veenman.