Ter nagedachtenis: oud-trainer Junior Pourier

26 januari 2024 12:45

Geschokt heeft SV De Rijp kennisgenomen van het plotseling overlijden van Junior Pourier. Afgelopen woensdag is hij op 57-jarige leeftijd overleden na een kort ziekbed.

Veel leden zijn persoonlijk geraakt door deze verdrietige gebeurtenis en zullen mooie herinneringen koesteren aan de oud-trainer van de vereniging. Junior is jeugdtrainer geweest bij SV De Rijp en heeft verschillende jongens van de huidige selectie onder zijn hoede gehad. Zijn activiteiten beperkte zich niet alleen tot de jeugd. Hij heeft zich ook ingezet voor het trainen van de dames en de (oude) zaterdag 2. Hij heeft veel uren besteed aan verschillende doelgroepen binnen de vereniging en zich enorm ingespannen voor de club. Onze dank hiervoor is nog altijd groot.

Dit seizoen trof Junior ons weer als hoofdtrainer van Hauwert ‘65, waar hij sinds seizoen 2022-2023 actief was. Helaas, zal de uitwedstrijd op zondag 7 april niet meer hetzelfde zijn en zullen wij de goedlachse Junior moeten missen naast het veld.

Ter nagedachtenis zal er voor aanvang van de wedstrijd van ons eerste elftal tegen Kwiek ’78 om 14.30 uur een minuut stilte worden gehouden.

Wij wensen zijn vrouw Bea, zijn kinderen Miguel, Sergio, Dominique en Alyssa, familie en naasten veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Nick Blokdijk
Namens het Dagelijks Bestuur