Uitreiking (speciale) foto’s Jeugddagen 90-jarig jubileum SV De Rijp

27 juli 2022 19:30

Zoals een ieder wel weet kan een vereniging niet zonder sponsoren. Vaak word er een onderdeel gesponsord bijvoorbeeld een (selectie) elftal of een bord langs het veld. Maar wat nu als er een sponsor ‘zijn of haar nek’ boven ons (kunst)gras uitsteekt? Hij sponsort meerdere zaken bij SV De Rijp gewoon omdat ook hij onze vereniging een warm hart toedraagt! Marcel Bakker, eigenaar van Plus Graft de Rijp is zo iemand.

Laat er overigens geen misverstand over bestaan dat wij ook trots zijn op alle overige sponsoren! Reden des temeer om namens SV De Rijp een speciaal moment in te lasten en Marcel te trakteren op een bijzonder cadeau namens onze vereniging. Van beide Jeugddagen ter ere van ons 90-jarig bestaan zijn 2 prachtige foto’s ontworpen dit door Coen Stoop, automatisering & verenigingsfotograaf. De gehele jeugd van SV De Rijp in tenue onder een strak blauwe lucht. Marcel geeft hem een mooi plekje in zijn winkel en was er enorm blij mee, en wij met hem!
Overigens zijn deze foto’s binnenkort ook te bewonderen in onze prachtige kantine!

Foto: Eigenaar Plus Graft-de Rijp Marcel Bakker en secretaris SV De Rijp Barry Miedema

Foto gemaakt door: Coen Stoop