Verbouwing oude bestuurskamer/wedstrijdsecretariaat

16 januari 2024 11:30

Er is ongelofelijk veel werk verzet om onze oude bestuurskamer/wedstrijdsecretariaat een totale upgrade te geven. Tijdens de zomerstop hebben heel veel enthousiaste voetbalvrienden hier aan gewerkt. Deze verbouwing hadden wij niet kunnen doen zonder een groot aantal sponsoren.

Wij bedanken:

• KVIK voor de levering en montage van de prachtige keuken.
  • Steba Electro voor het leveren van lichtarmatuur.
  • Timmerbedrijf Pascal Fokkema voor al het timmerwerk.
  • De staalconstructiewerk is verzorgd door Joeri Hoeve namens Heeren van Heiloo.
  • Berry Schuit voor het tegelwerk.
  • Stucadoren van wanden en plafond is gedaan door Braak Stukadoors met hulp van Mike Blokdijk, Michael Hornkamp, Tim de Boer en Armand Spee.
  • De opvallende muursticker is gemaakt en geplakt door Resync Reclame.
  • Onze nieuwe vloer en plinten zijn gelegd door Barry Miedema van Aemstelridder Parketteurs.
  • En Frank Oudejans heeft namens Oudejans Administratie de nieuwe stoelen aangekocht.

Daarnaast zijn er ook een aantal vrijwilligers die er vele uren in hebben gestoken. Denis Keetman, Patrick Stekelbos, Bert Goesinnee en Jan Keetman. Bedankt mannen!

bestuurskamer_jan2024.jpg
Een foto van het prachtige resultaat

Steba_logo_2024.jpg

Resync_logo_2024.png