SV De Rijp heeft staf voor seizoen 2024-2025 rond

24 april 2024 8:15

Waar wij eerder al de contractverlenging van hoofdtrainer Martin de Groot aankondigden, zijn afgelopen week de laatste puzzelstukjes gelegd aan de rest van de staf van de selectie van SV De Rijp.

Voormalig topspits René Boots heeft zich afgelopen seizoen - na een korte snuffelstage - onder begeleiding van Martin de Groot ontpopt tot een volwaardig assistent bij het eerste elftal. Hij zal ook komend seizoen deze rol vervullen op trainings- en wedstrijddagen.

Peter Koster schuift door van het tweede elftal naar assistent bij het eerste, waardoor we de individuele aandacht kunnen vergroten. Zijn taken worden overgenomen door Patrick Oudejans, die zich vanuit het Technisch Hart heeft opgeworpen om de club en de overkomende jeugd volgend seizoen te helpen. Samen met Marc Daemen zal Patrick het tweede elftal gaan leiden.

Daarnaast blijft ook Casper Hogenes betrokken bij de selectie om individuele spelers te begeleiden en is hij inzetbaar om analyses te maken van tegenstanders.

Tot slot neemt clubman en keeperstrainer Berry Schuit het stokje over van Pascal Fokkema en vergroot daarmee zijn takenpakket.

We zijn er als SV De Rijp trots op zo'n arsenaal aan trainers tot onze beschikking te hebben!

Staf_selectie_seizoen_2024-2025.jpg
Op de foto v.l.n.r.: Peter Koster, Berry Schuit, René Boots, Marc Daemen, Casper Hogenes, Martin de Groot en Patrick Oudejans