VRIJWILLIGERS GEZOCHT!

21 augustus 2023 22:00

Voor de zaterdagochtend zijn we op zoek naar vrijwilligers, die ervoor zorgen dat alles gereed is voordat de wedstrijden voor de jeugd starten.

Wij zoeken vrijwilligers voor de volgende taken:

1. Opstellen kleedkamerindeling en keuren van de velden op zaterdagochtend. Dit zal ongeveer 1 uur van je tijdin beslag nemen.

2. Klaarzetten van de velden op de zaterdag voor de wedstrijden, denk hierbij aan cornervlaggen plaatsen, velden uitzetten, doeltjes op de goede plek neerzetten. Dit zal ongeveer 1 uur van je tijd in beslag nemen.

Lijkt een van deze taken jou leuk om te doen, meld je dan aan bij Tom Smits:
- via emailadres: [email protected]
- of bel/app met 0681792270

Samen zorgen we ervoor dat iedereen weer lekker kan voetballen het nieuwe seizoen!

Met sportieve groet,
Tom Smits,