JO13-1 behaalt de 2e plaats in de KNVB bekerfinale

7 juni 2023 21:45

Afgelopen zaterdag 3 juni was het dan zo ver. De JO13-1 moest, na veel wedstrijden te hebben gespeeld (sommige ouders hadden waarschijnlijk het gevoel dat ze heel Nederland hebben gehad) naar Legmeervogels toe om de KNVB bekerfinale te spelen.

De tegenstander die de JO13-1 te wachten stond was Reigerboys en de mannen van De Rijp gingen er vol zelfvertrouwen in. Jammer genoeg voor de mannen hebben ze de finale verloren met 4-2, maar dat betekent niet dat jullie niet ontzettend trots mogen zijn op wat jullie hebben gepresteerd. Dat is ook de reden dat ik jullie ontzettend wil feliciteren met het behalen van de 2e plaats, wat een prachtig resultaat is en waar jullie trots op mogen zijn!

Graag zie ik jullie volgend seizoen weer voetballen en vergeet niet, de club is trots op jullie!

Tom Smits
Voorzitter jeugdbestuur SV De Rijp