Winter-pupillentoernooi in de zaal een succes

17 januari 2023 20:30

Eindelijk was het zover! Lang naar uitgekeken en over gesproken door onze pupillentrainers en leiders, maar bovenal erg op verheugd door onze pupillen. Een winter-pupillentoernooi in de zaal verspreid over twee zaterdagen, te weten 17 december en 7 januari jl. Voor velen een eerste kennismaking met het zaalvoetbal en het kortere en snellere spel waarbij ruimtes zoeken en het creƫren ervan, alsmede het snellere tikwerk, een goeie leercurve was en is voor onze Rijper voetballertjes.

De animo was groots met clubs als FC Purmerend, WBSV, Dynamo en Beemster die allen hun pupillen afvaardigden voor dit geweldige voetbalspektakel in de zaal. In diverse sporthallen werd het messcherpe programma afgewerkt, in de Mijsehal, De Kloek en uiteraard ook in onze prachtige Oosterven, thuisbasis van al onze zaalteams der SV. Volgepakt met support van ouders, veel opa's en oma's op de tribunes, en natuurlijk de erg fanatieke trainers en leiders langs de lijn voor de technische begeleiding van elk team. Elke wedstrijd een scheidsrechter en een goeie strakke planning waarbij er niet te lang gewacht hoefde te worden om de wedstrijd te spelen.

Tot slot een vaantje als herinnering, ik zeg de kers op de taart! Kortom complimenten en hulde aan onze zaalvoorzitter/ commissie Jaimy Lee Brink die samen met Sanne van Westerop namens onze vereniging dit uitstekend op de kaart heeft gezet. Onze pupillen kijken alweer uit naar de volgende keer.

Hartelijk dank dames!

Jeugd- en Dagelijks Bestuur SV De Rijp