Wedstrijdverslag SV De Rijp JO9-1 - Purmersteijn JO9-2 op 10 februari

10 februari 2024 17:30

De JO9-1 wint vandaag met 1 doelpunt verschil van de JO9-2 van Purmersteijn. Een mooie prestatie na een ziekenboeg binnen het team afgelopen week. Lees het verslag van de wedstrijd.

Wedstrijd informatie

Datum: 2024-02-10
Klasse: tweede klasse
Tegenstander: Purmersteijn JO9-2
Thuis/Uit: Thuiswedstrijd
Spelbegeleider: Alex de Vries

Opstelling
Keeper: Aiden Smiet
Verdediging: Owen Arends, Joeri van Dulken, Mees de Vries
Middenveld: Liam Derksen, Dani Klinkhamer
Aanvallers: Koen Kaptein, Milan Stoop
Afwezig: Winston Dekker

De wedstrijd
  • Helaas was vandaag Winston afwezig
  • 02-12-2023 speelden we uit tegen Purmersteijn JO9-2, toen wonnen we met 2-7.
  • Joeri had vandaag dikke pech. Hij raakte tijdens de warming up geblesseerd. Hopelijke valt het mee grote vriend!
  • De coach van de tegenstander werd goed geholpen door al de ouders van de tegenstander, Purmersteijn had wel 7 coaches - een beetje te veel voor het goeie.
  • Aiden, we kunnen niets anders dan trots zijn op hoe jij het doel bewaakt. Je vliegt de hoeken in en coacht iedereen. Je bent een grote held! Deze wedstrijd blonk je wederom uit!
  • Owen speelde een goede wedstrijd en liet zien dat hij fysiek zijn mannetje staat. De purmerenders waren over het algemeen een maatje groter, maar dat maakte jou niet uit.
  • Mees was zowel linksachter als linksvoor te vinden deze pot. Je bestrijkt de gehele flank! Goed bezig!!
  • We hadden vandaag een man of the match, dat was Dani. Hij maakte met zijn twee doelpunten vandaag het verschil! Mooi om te zien hoe je je ontwikkelt kerel! Het eerste doelpunt was een beetje een vreemde, de bal werd keihard tegen je hoofd geschoten en terwijl jij sterretjes zag vloog de bal het doel in. Je hoorde in de rust pas dat het je eerste doelpunt was dit seizoen maar dat maakte je wel ontzettend blij 😃 In de tweede helft maakte je een bewuste goal, de winnende, met een hard schot! Geweldig! Wat zal jij een lekker weekend hebben .
  • Liam speelde een goede wedstrijd, iets meer verdedigend dan de vorige wedstrijden. Je mag best wat - vaker voorin komen, daar ben je erg gevaarlijk en kan je je verwoestende schot wat vaker laten zien. Toch was het wel mooi om te zien hoe hard je je best deed om te helpen met het mee verdedigen!
  • Milan maakte vandaag 1 doelpunt en dat deed je rustig en beheerst met een balletje in de hoek. Op het moment dat de keeper van de tegenstander de bal had sta je steeds vaker bij een verdediger. Goed gedaan!!
  • Koen had enkele keren goede acties langs de lijn en ook nu weer gaf je de ballen goed voor! Helaas kregen we ze er daarna niet in .. maar dat lag niet aan de vooractie! Ga zo door 😃
  • We hebben nu 4 wedstrijden gespeeld, twee gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren.

Scoreverloop
  •  1-0 (Milan)
  •  1-1
  •  2-1 (Dani)
  •  Rust
  •  2-2
  •  2-3 (Dani)

Bericht vanuit de leiding

Ondanks dat we de wedstrijd vandaag wonnen denken wij dat er misschien wel meer in zat. We waren op sommige momenten nog een beetje slaperig en de intensiteit miste een beetje. Veel van jullie zijn ook ziek geweest de afgelopen weken dus misschien dat dat er ook iets mee te maken had. We denken ook dat we beter niet meer 7 vs 7 kunnen spelen maar gewoon 6 vs 6, dat maakt het iets minder rommelig op het veld! Het was mooi om te zien dat jullie de laatste 5 minuten van de wedstrijd lieten zien toch echt voor de overwinning te willen gaan!

Tot volgende week op de training!
JO9-1_-_Purmersteijn_JO9-2_10-02-2024.png