Grote Clubactie: JO11-1 verkoopt de meeste loten en gaat naar AZ

24 december 2023 14:15

In september zijn wij met de vereniging weer gestart met de lotenverkoop van de Grote Clubactie. Met het doel van trainingsmaterialen voor ogen zijn de jeugdleden enthousiast hun loten gaan verkopen aan ouders, familie, buren en andere dorpsgenoten.

Dit enthousiasme is tot uitdrukking gekomen in een fantastische opbrengst van de Grote Clubactie van maar liefst €5.440! Wederom een fantastische opbrengst, waar wij alle leden heel erg voor willen bedanken.

Beste team
Dit jaar hebben wij een leuke prijs geregeld voor het team dat gemiddeld per teamlid het meeste loten heeft verkocht. Na een spannende strijd heeft JO11-1 per teamlid het meeste loten verkocht. In totaal heeft dit team 598 (!) loten verkocht. Het aantal verkochte loten van JO11-1 werd aardig omhoog gehaald door Damian de Goede. Hij heeft in zijn eentje maar liefst 193 (!) loten verkocht. Dit is toch wel een fantastische en zeker noemenswaardige prestatie!

Het winnende team is met het hele team op bezoek geweest bij AZ en heeft daar een rondleiding door het stadion gekregen. Als afsluiting hebben ze een patatje en een AA gekregen in de kantine.

Superloten
Deze mooie opbrengst van de Grote Clubactie is daarnaast tot stand gekomen door een groot aantal maatschappelijk betrokken bedrijven en personen die met de aanschaf van een Superlot de jeugd van de vereniging hebben gesteund. Wij willen de volgende personen en bedrijven bedanken voor hun steun: trouwe supporter Marc Veenman, Broekman Makelaars, Sportcafé de Oosterven, Brouwer de Echte Groenteman, Tegelzetbedrijf Marco de Goede, Ascoba Makelaardij, Davibouw, Steba Electro, Autoservice Marc Vendel, Poel Bloembollen BV, De Rijp Design Tegelwerk, Jacco Kroes, Dina Kroes, Oudejans Administratie & Advies, Piet Stoop Verzekeringen, Broekhuis Purmerend en JorPhone.

Ondersteuning
De Grote Clubactie is een hele operatie op zich. Op deze operatie is het motto ‘vele handen maken licht werk’ dit jaar zeker van toepassing. Wij willen een ieder die zich heeft ingezet voor de Grote Clubactie bedanken!
Dank ook aan Leon Commandeur die de rondleiding bij AZ heeft verzorgd!

Op naar volgend jaar!

De prijsuitreiking:
Grote_clubactie_winnaars_naar_AZ1.jpg

Een impressie van de rondleiding bij AZ:
Grote_clubactie_winnaars_naar_AZ2.jpg
Grote_clubactie_winnaars_naar_AZ4.jpg