JVC cursus is van start!

29 november 2023 8:15

Maandag 27 november jl. is de KNVB Jeugdvoetbalcoach cursus van start gegaan. In totaal 13 deelnemers hebben onder leiding van KNVB-docent Nick Geurtsen de eerste van vier cursusbijeenkomsten bijgewoond, waar dieper in werd gegaan op de coaching van wedstrijden en de kwaliteiten die je zou moeten bezitten als jeugdtrainer.

Trainers uit alle geledingen van de club (onder-, midden- en bovenbouw, meiden, etc.) waren vertegenwoordigd.

We zijn heel blij dat we dit onze betrokken vrijwilligers kunnen aanbieden en wensen ze nog veel succes met het vervolg van de cursus!

Het Technisch Hart

cursus_jeugdvoetbalcoach_27-11-2023.jpeg