Wedstrijdverslag SV De Rijp JO9-1 - Purmerend JO9-3 op 11 november

13 november 2023 19:45

Hallo kampioenen van SV De Rijp JO9-1! 🌟⚽

Vandaag, op 11 november, de dag van het snoep, stonden we klaar voor een nieuwe uitdaging tegen Purmerend JO9-3. Het weer was niet helemaal in ons voordeel na een week vol regen, maar dankzij de inzet van SV De Rijp konden we de strijd toch aangaan op ons eigen veld. Applaus voor de mensen die dit hebben geregeld! 👏

Iedereen was vandaag aanwezig en in topvorm: Joeri, Kyan, Aiden, Mees, Winston, Dani, Milan, en Koen.
Aiden begon vandaag weer op de goal, vastbesloten om geen bal door te laten. Joeri was weer helemaal opgeknapt en klaar om te vlammen, terwijl Kyan en Mees de tegenstander geen kans wilden geven.
In de eerste helft liet Purmerend zien dat ze fysiek sterker waren, maar Koen liet ons knap terug komen met een fraai doelpunt, waardoor de ruststand 1-3 werd.

Tijdens de rust bedachten we een nieuw plan, schakelden over naar 1-3-2, en hoopten zo meer controle te krijgen achterin en meer kansen voorin. Joeri nam de positie in de goal over van Aiden. Helaas scoorde Purmerend snel weer, maar dat weerhield Milan er niet van om terug te vuren. Hij maakte net als vorige week een hattrick!
Ondanks dat we uiteindelijk met 4-6 verloren, toonden we veerkracht en gaven we het publiek een mooi schouwspel! De leiders zijn ontzettend trots op jullie inzet en doorzettingsvermogen. Het is leuk om te zien dat jullie proberen de bal naar elkaar over te spelen! Het was een dag waarop we hebben gestreden tegen een fysiek sterkere tegenstander, maar waarop we ook hebben laten zien dat we als team groeien en steeds beter samenwerken.

Op naar de volgende uitdaging, want wij zijn klaar voor nog meer mooie momenten op het veld! ⚽🏆