Wedstrijdverslag: SV De Rijp JO9-1 - WSV JO9-1

10 oktober 2023 10:00

Hoi allemaal, een nieuw wedstrijdverslag van SV De Rijp JO9-1!

Vandaag, zaterdag 7 oktober, een thuiswedstrijd tegen WSV JO9-1. Laten we eerst even stilstaan bij onze teamgenoot Ravi.
Hij heeft besloten om niet meer deel te nemen aan de wedstrijden en we willen hem bedanken voor alle mooie momenten die we samen hebben beleefd op het veld.
We zullen je missen, Ravi! 👏😊

Dus, laten we teruggaan naar het veld. Vandaag waren we met z'n achten, klaar om onze voetbalavonturen voort te zetten.
Ons plan was om vanaf het allereerste fluitsignaal als een bliksemschicht op de bal te zitten. Daar hebben we flink op geoefend sinds de vorige wedstrijd.  Het is echter zo dat de tegenstand vandaag (alweer) te sterk was, en we kregen 10 doelpunten tegen.

Soms zijn er wedstrijden waarin alles even niet meezit, maar onthoud dat elke wedstrijd ons sterker maakt voor de volgende.
Maar onthoud ook dat je geen een wedstrijd gaat winnen als je niet alles geeft en al helemaal niet als je het slaap nog uit je ogen moet halen ;)

Dus, bedankt voor jullie inzet vandaag, jongens! Tot de volgende training, en vergeet niet dat de eerste officiële wedstrijd gepland staat voor 4 november.
We hebben een maand pauze, maar dat geeft ons genoeg tijd om te blijven trainen en plezier te hebben op het veld.

Blijf oefenen en we zien elkaar snel weer! 🌟⚽

JO9-1_elftalfoto_07-10-2023.jpg