Wedstrijdverslag: Hercules Zaandam JO9-1 - SV De Rijp JO9-1

1 oktober 2023 20:45

30 september 2023: Hoi allemaal, het was weer tijd voor een nieuw avontuur met SV De Rijp JO9-1! Vandaag stonden we klaar voor een uitwedstrijd tegen Hercules Zaandam. Maar wacht even, we waren met z'n zessen! Joeri, Milan en Ravi konden helaas niet meespelen. Dat maakte het wisselbeleid vandaag een beetje passief, want we hadden niet veel wissels nodig.

De afspraak voor de dag was simpel: we zouden vanaf het allereerste fluitsignaal keihard knallen en laten zien wat we in huis hadden. We moesten immers alle zeilen bijzetten met slechts zes heldhaftige spelers.

In de eerste helft wist Winston nog een schot op doel te lossen na een prachtige pass van Mees.  En in de tweede helft was Mees zelf bijna een doelpuntenmaker met een schot vanaf grote afstand.  Maar het hoogtepunt was Koen, die als een wervelwind door de verdediging van Hercules Zaandam raasde en uiteindelijk tot een doelpunt leidde!

Laten we eerlijk zijn, jongens en meisjes, vandaag waren de tegenstanders van Hercules Zaandam JO9-1 een maatje te groot voor ons.  Het lijkt erop dat de 1e klasse nog een beetje te groot voor onze schoenen is. Maar maak jullie geen zorgen, het einde van fase 1 is in zicht, en na de wedstrijd van volgende week gaan we een klasse lager voetballen!  Daar zullen we beter tot ons recht komen, en geloof me, onze eerste overwinning komt steeds dichterbij!

De einduitslag was 24-1, maar we gaven nooit op en bleven vechten.
Dat is waar het om draait, en dat maakt ons een geweldig team.

Dus, volgende keer zijn we er weer, klaar om te schitteren op het veld en onze overwinning te claimen!

Tot dan, vrienden! ⚽🌟