Zaal

Ter nagedachtenis: oud-trainer Junior Pourier

26 januari 12:45  Geschokt heeft SV De Rijp kennisgenomen van het plotseling overlijden van Junior Pourier. Afgelopen woensdag is hij op 57-jarige leeftijd overleden na een kort ziekbed. meer »

Nieuwjaarswedstrijd en bekendmaking vrijwilligster van het jaar

8 januari 21:00  Zondag 7 januari jl. vond de jaarlijkse nieuwjaarswedstrijd en - receptie plaats bij SV De Rijp. Het was een geslaagde middag, waarbij het nieuwe jaar goed is ingeluid.meer »

Dagelijks Bestuur vernieuwd en verjongd

1 december 20:45  Tijdens de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (JALV) op 30 november is een vrijwel nieuw Dagelijks Bestuur gekozen. Voorzitter Erik Oudshoorn was aftredend en herkiesbaar voor nog een jaar. Hij woont inmiddels zes jaar in Hoorn en heeft de intentie in de zomer van 2024 na negentien jaar afscheid te nemen. Het is zijn bedoeling in die periode lopende zaken af te handelen en een opvolger in te werken. meer »

Zaal heren 4 SV De Rijp kampioen!

8 april 11:00  Na een spannend seizoen zijn de heren 4 van de zaalvoetbal kampioen geworden. Het team met aanvoerder Tom Smits, Bart Klijn, Tim Klijn, Remko Munnik, Daan Nibbering, Brian Rijnbout, Nick Zonneveld, Youri van Straaten en Ricardo Veldman hebben een ontzettende knappe prestatie geleverd door in hun eerste seizoen kampioen te worden. De club is trots op jullie!meer »

Uitnodiging nieuwjaarsreceptie 8 januari 2023

20 december 20:30  Het bestuur nodigt alle leden, ouders van leden, sponsoren en vrijwilligers uit voor de nieuwjaarsreceptie op zondag 8 januari 2023, aanvang rond 16:30/17:00 uur in de kantine van SV De Rijp. Vooraf vindt om 15:00 uur de nieuwjaarswedstrijd plaats tussen SV De Rijp - Oud SV De Rijp.meer »

Contributiebedragen seizoen 2022-2023 vastgesteld