90-jarig jubileum

Uitslag Jubileumloterij

15 december 8:15  Op een zeer gezellig Jubileumfeest met een fantastisch optreden van DIS Band Live heeft ook de trekking van de Jubileumloterij plaatsgevonden. Veel prijzen zijn op de avond zelf al door de winnaars opgehaald, maar er zijn nog een aantal prijzen niet opgehaald door de winnaars...meer »

Terugblik op jubileumjaar 2022

13 december 20:45  Aan het einde van het jaar kunnen we terugkijken op een mooi jubileumjaar waarin we het 90-jarig bestaan van SV De Rijp hebben gevierd. Geniet nog even na met het volgende filmpje van het jubileumduel tegen Volendam op 8 juli en de feestavond op 3 september. meer »

SV De Rijp jubileumfeest: meld je nu aan!

31 juli 19:30  Ter ere van het 90-jarig bestaan geeft SV De Rijp een jubileumfeest! Op zaterdag 3 september openen we de poort om 19:00 uur voor een gezellige avond op het A-veld. DIS Band Live verzorgt de muziek.meer »

Uitreiking (speciale) foto’s Jeugddagen 90-jarig jubileum SV De Rijp

27 juli 19:30  Zoals een ieder wel weet kan een vereniging niet zonder sponsoren. Vaak word er een onderdeel gesponsord bijvoorbeeld een (selectie) elftal of een bord langs het veld. Maar wat nu als er een sponsor ‘zijn of haar nek’ boven ons (kunst)gras uitsteekt? Hij sponsort meerdere zaken bij SV De Rijp gewoon omdat ook hij onze vereniging een warm hart toedraagt! Marcel Bakker, eigenaar van Plus Graft de Rijp is zo iemand.meer »

Vrijwilligers maken succes van jubileumduel

12 juli 19:30  Gejuich en Bengaals vuur al bij de aftrap en daarna ook volop sfeer tot middernacht. De jubileumwedstrijd van SV De Rijp 1 tegen de kersverse Eredivisionist FC Volendam is op 8 juli een fantastisch voetbalfeest geworden. Er waren ongeveer 1.350 bezoekers afgekomen op het duel dat was georganiseerd vanwege het negentigjarig bestaan van onze vereniging. Zij zagen uiteraard een kat-en-muisspel tussen de ploeg van Wim Jonk en de zeven klassen lager voetballende Walvisvaarders.meer »

SV De Rijp 1 speelt op 8 juli tegen FC Volendam: koop nu een kaart!

24 juni 20:00  Trots deelt de jubileumcommissie het nieuws dat ons 1e elftal een wedstrijd gaat spelen tegen de nieuwe eredivisieclub FC Volendam! Een prachtig evenement in het kader van het 90-jarig bestaan van onze club.meer »

Ga naar archief