Alleenstaande 65-plussers middag een groot succes!

23 mei 2022 20:15

Op zondag 22 mei waren in het kader van het 90-jarig bestaan van de club, 24 alleenstaande 65-plussers aanwezig voor een gezellige middag.

De middag begon met een lekkere lunch, waarvan erg werd genoten.
Daarna was een kleine bingo georganiseerd, waarbij er verschillende prijzen te winnen waren (van een volle boodschappentas, een borrel tot aan verpakking kunstgebit reiniger aan toe). De prijzen werden deze middag ter beschikking gesteld door PLUS De Rijp. Onder het genot van onder meer een ouderwets advocaatje met slagroom werd fanatiek gespeeld.

Na de bingo verplaatste het gezelschap zich naar een plek op het terras om onder een heerlijk zonnetje de wedstrijd van het 1e elftal tegen WSV’30 te kunnen bekijken. Het gezelschap bestaande uit 20 dames en 4 heren had vooraf de hoop om de 3 punten in De Rijp te kunnen houden, dat lukte helaas niet.

Wat wel lukte is dat ik op deze middag veel stralende gezichten heb gezien bij de alleenstaanden.
En daar deden we het voor.

Al met al een groot succes en voor herhaling vatbaar !!

Ik wil Tecla Blokdijk, Marjo & Maxime Oudejans, Cees Commandeur en Ruud van Tiel nog bedanken voor de hulp die zij hebben geboden op deze mooie middag.

Peter Stam