SV De Rijp 1 speelt op 8 juli tegen FC Volendam: koop nu een kaart!

24 juni 2022 20:00

Trots deelt de jubileumcommissie het nieuws dat ons 1e elftal een wedstrijd gaat spelen tegen de nieuwe eredivisieclub FC Volendam! Een prachtig evenement in het kader van het 90-jarig bestaan van onze club.

Kaarten
Kaarten voor deze wedstrijd zijn (alleen tegen contante betaling) verkrijgbaar voor € 10,- op de volgende verkooppunten:

• kantine SV De Rijp op maandag 13 juni, 20 juni, 27 juni en 4 juli van 18:30-20:00 uur
  • Paul van Dijk Financieel Advies, Tuingracht 7a De Rijp (tijdens kantooruren)

Vervoer en parkeren
Woon je in de buurt? Kom dan lopend of met de fiets. Woon je verder weg en kom je met de auto? Dan kun je parkeren op industrieterrein de Volger.

Komt allen bij deze fantastische happening !!

Actie voor Wesley
Van elk entreebewijs dat wordt verkocht voor de jubileumwedstrijd SV De Rijp-FC Volendam op 8 juli gaat 2,50 euro naar de crowdfunding die is opgezet voor Wesley Rollman. Lees meer in het nieuwsbericht >

Namens de Jubileumcommissie
Peter Stam