SV De Rijp jubileumfeest: meld je nu aan!

31 juli 2022 19:30

Ter ere van het 90-jarig bestaan geeft SV De Rijp een jubileumfeest! Op zaterdag 3 september openen we de poort om 19:00 uur voor een gezellige avond op het A-veld. DIS Band Live verzorgt de muziek.

Jubileumloterij
Misschien heb je al loten gekocht voor de jubileumloterij. Anders kun je ze tijdens de feestavond nog kopen. Aan het einde van de avond vindt de trekking plaats. We verloten een VIP-arrangement bij FC Volendam, een huiskamerconcert van DIS Band Live en heel veel prijzen aangeboden door onze lokale ondernemers.

Aanmelden
De toegang is gratis. We willen graag weten of je komt dus meld je aan via het aanmeldformulier feestavond.
Ben je lid, oud-lid, ouder van een jeugdlid, sponsor of vrijwilliger? Dan ontvang je ook nog eens drie consumptiemunten cadeau. Als je je aanmeldt zorgen wij dat de munten voor je klaarliggen bij binnenkomst.

Het feest duurt tot 2:00 uur en we hopen op een grote opkomst!