De Grote Clubactie 2021 wederom een groot succes

2 december 2021 20:30

In september zijn wij met de vereniging weer gestart met de lotenverkoop van de Grote Clubactie. Met het doel van de VEO Sports Camera voor ogen zijn de jeugdleden enthousiast hun loten gaan verkopen aan ouders, familie, buren en andere dorpsgenoten.

Dit enthousiasme is tot uitdrukking gekomen in een fantastische opbrengst van de Grote Clubactie van maar liefst €6.648! Wederom een fantastische opbrengst, waar wij alle leden heel erg voor willen bedanken.

Beste team
Voorgaand jaar hebben wij de individuele lotenverkopers met de meest verkochte loten in het zonnetje gezet. Echter is voetbal een teamsport. Hierdoor hebben wij ervoor gekozen om ook de Grote Clubactie een teamwedstrijd te maken. Dit jaar hebben wij een leuke prijs geregeld voor het team dat gemiddeld per teamlid het meeste loten heeft verkocht. Na een spannende strijd heeft JO10-2 per teamlid het meeste loten verkocht met een gemiddelde van 44 loten per teamlid. In totaal heeft dit team 392 (!) loten verkocht. Op een goede tweede plaats kwam de JO9-2 nog erg dichtbij met gemiddeld 40 loten per teamlid. Het gemiddelde van JO9-2 werd aardig omhoog gehaald door Damian de Goede. Hij heeft in zijn eentje maar liefst 193 (!) loten verkocht. Dit is toch wel een fantastische en zeker noemenswaardige prestatie!

Het winnende team gaat met het hele team op bezoek bij AZ en krijgt een rondleiding door het stadion. Afsluitend mag het team lekker gaan koken en eten bij Restaurant Bij Ernst.

Superloten
Deze mooie opbrengst van de Grote Clubactie is daarnaast tot stand gekomen door een groot aantal maatschappelijk betrokken bedrijven en personen die met de aanschaf van een Superlot de jeugd van de vereniging hebben gesteund. Wij willen de volgende personen en bedrijven bedankten voor hun steun: clubman Rein de Haardt, trouwe supporter Marc Veenman, Broekman Makelaars, Restaurant Bij Ernst, Brouwer de Echte Groenteman, De Boer Transport, Tegelzetbedrijf Marco de Goede, Ascoba Makelaardij, Carteam Ronald Groot, ABC Assurantiën, OMC Machineonderhoud, Davibouw, Steba Electro, Installatiebedrijf Dekker, Schoonmaakbedrijf Ranko, Spee Safety First, Autoservice Marc Vendel, Poel Bloembollen BV, De Rijp Design Tegelwerk, C&P Kraanverhuur, Kapsalon DesignLine, Oudejans Administratie & Advies, Piet Stoop Verzekeringen en JorPhone.

Ondersteuning
De Grote Clubactie is een hele operatie op zich. Op deze operatie is het motto ‘vele handen maken licht werk’ dit jaar zeker van toepassing. Wij willen alle ouders die geholpen hebben met het inboeken van de loten enorm bedanken. Daarnaast willen wij Bastiaan Lankhoorn bedanken voor de hulp in de voorbereiding met de persoonlijke QR-codes op de boekjes. Dit heeft de verkoop voor onze leden veel makkelijker gemaakt. Ook willen wij Sandra Konijn, Jos Schrama en Pascal Oudejans bedanken voor het benaderen van personen en de bedrijven voor de aanschaf van de Superloten. Mede door de Superloten is de Grote Clubactie voor onze vereniging zo’n succes!

Het jeugdbestuur is momenteel bezig om de laatste punten rondom de aankoop van de camera uit te zoeken en dan kan hoogstwaarschijnlijk de camera snel besteld worden. Namens de vereniging willen wij iedereen bedanken voor hun bijdrage en inzet! En tot volgend jaar!