SV De Rijp heeft staf voor seizoen 2024-2025 rond

Gisteren, 24 april 8:15  Waar wij eerder al de contractverlenging van hoofdtrainer Martin de Groot aankondigden, zijn afgelopen week de laatste puzzelstukjes gelegd aan de rest van de staf van de selectie van SV De Rijp.meer »

Sponsor wedstrijdbal 28 april: Vishandel Sier

22 april 19:45  Zondag 28 april om 14:30 uur speelt het eerste elftal tegen Rood Wit Zaanstad 1. De wedstrijdbal voor dit duel wordt gesponsord door Vishandel Sier. Volendammer Vishandel Sier staat al jaren bekend om zijn kwaliteitsvis, en het ambachtelijk bewerken van vis, schaal en schelpdieren tot overheerlijke delicatessen. Het royale assortiment geeft veel mogelijkheden of het nu gaat om een visschotel, heerlijke gebakken vis of verse vis. Vishandel Sier staat elke dinsdag t/m zaterdag bij ’t Boegbeeld in De Rijp.meer »

Nick en Rick ook op schot in Zaandijk

22 april 19:30  Nick Visser en Rick Waal dirigeren SV De Rijp 1 naar de periodetitel. Daar lijkt het althans op. Het tweetal heeft samen 35 treffers achter hun naam staan. Ook in Zaandijk hadden beiden weer een groot aandeel in de 0-4 overwinning: Nick twee goals, Rick een. meer »

Martin de Groot tekent voor twee jaar bij

25 maart 19:30  Na afloop van het competitieduel met Sint George heeft trainer/coach Martin de Groot (57) zijn contract met SV De Rijp verlengd tot 1 juli 2026. De voormalige oefenmeester van onder andere ADO’20 en Swift, woonachtig in ons dorp, is dan vier jaar werkzaam aan de Jan Ploegerlaan. Na diverse gespreken met vertegenwoordigers uit allerlei geledingen binnen de club, besloot De Groot een meerjarige verbintenis aan te gaan. Hij wil graag helpen SV De Rijp naar een hoger plan te tillen, zowel met het eerste elftal als de jeugd. meer »

Ook onbevredigend gelijkspel tegen Sint George

25 maart 19:15  Vooraf was SV De Rijp 1 meer dan normaal erop gebrand af te rekenen met koploper Sint George. Dat zou immers de afstand met de top verkleinen. In weerwil van alle goede bedoelingen kwam het team van trainer Martin de Groot niet verder dan een gelijkspel: 1-1.meer »

Remise voelt wéér als een nederlaag

4 maart 19:30  Op bezoek in Bovenkarspel bij KGB bleef SV De Rijp voor de dertiende achtereenvolgende keer ongeslagen. Tot zover het goede nieuws. meer »

Ga naar archief