Kantinebeheer op zaterdag

24 april 2023 14:45

Ter kennisneming een wisseling van de wacht in het 'plaatsvervangend kantinebeheerdersschap'.

Kiki van Tiel die op de zaterdagen verantwoordelijk was voor de kantine, heeft het stokje overgedragen aan Lisa Hofstra. De zaterdag vrijwilligers worden vanaf nu onder begeleiding van Lisa ingezet tijdens de kantinediensten.

De vereniging dankt Kiki voor haar inzet en heet Lisa van harte welkom en wij wensen haar veel succes!

Tot slot een opmerking vanuit het Bestuur over dit onderwerp:
Het is niet toegestaan om kinderen toe te laten achter de bar, in de keuken alsmede het magazijn. Ook niet als een 'ouder van' een kantinedienst draait voor onze vereniging. Dit uit veiligheidsoverwegingen alsmede vergunning en verzekeringsbepalingen!

Alvast dank voor uw begrip.

SV De Rijp
Dagelijks Bestuur