Wedstrijdverslag SV De Rijp JO9-1 - Purmersteijn JO9-2 op 10 februari

10 februari 17:30  De JO9-1 wint vandaag met 1 doelpunt verschil van de JO9-2 van Purmersteijn. Een mooie prestatie na een ziekenboeg binnen het team afgelopen week. Lees het verslag van de wedstrijd.meer »

Wedstrijdverslag SV de Rijp JO9-1 - SV Beemster JO9-2 op 3 februari

4 februari 19:45  Zaterdag 3 februari speelde onze JO9-1 een 'streekderby' tegen de JO9-2 van SV Beemster. Een leuke wedstrijd met geweldige inzet van de toppers van SV De Rijp, die in een gelijkspel eindigde. Lees het verslag van de wedstrijd.meer »

Wedstrijdverslag EVC - SV de Rijp JO11-2 op 27 januari

30 januari 15:15  Zaterdag 27 januari, 10.30 uur, Edam. Een heerlijke voetbaldag in het zonnetje bij EVC met onze Rijper leeuwen van de 11-2. Lees het verslag van de doelpuntrijke wedstrijd.meer »

Ter nagedachtenis: oud-trainer Junior Pourier

26 januari 12:45  Geschokt heeft SV De Rijp kennisgenomen van het plotseling overlijden van Junior Pourier. Afgelopen woensdag is hij op 57-jarige leeftijd overleden na een kort ziekbed. meer »

Geslaagden cursus Jeugdvoetbalcoach

26 januari 12:30  Afgelopen maandag is er een einde gekomen aan de eerste KNVB Jeugdvoetbalcoach cursus (JVC). In totaal hebben de 13 van onze jeugdtrainers met succes deelgenomen, en geleerd wat de basis is van een goede voetbaltraining die afgestemd is op hun leeftijdsgroep. meer »

Wedstrijdverslag SV De Rijp JO9-1 - EVC JO9-1 op 20 januari

21 januari 15:45  Onze JO9-1 begint de eerste wedstrijd in de nieuwe fase van de competitie met een overwinning. Lees het verslag van deze sportieve wedstrijd op zaterdag 20 januari.meer »

Ga naar archief