Jeugddagen SV De Rijp groot succes

13 juni 2022 20:00

Ter gelegenheid van het negentigjarig bestaan organiseerde SV De Rijp op 11 en 12 juni twee voetbaldagen voor de jeugdleden. Het werd een groot succes, niet in de laatste plaats door het prachtige weer.

Op zaterdag waren de kabouters tot en met Onder-12 welkom, de zondag was voor de leeftijdscategorie Onder-13 tot en met Onder-19. Op het kunstgrasveld waren talrijke spelletjes uitgezet, een boarding en een stormbaan. Uiteraard werden de balvaardigheden danig op de proef gesteld. Op het einde van de dag ontvingen alle deelnemers een SV De Rijp-bidon en een medaille. En natuurlijk werd ook een patatje niet vergeten.

Veel dank aan het Jeugdbestuur van SV De Rijp, bestaande uit voorzitter Jos Schrama, secretaris Barry Miedema, wedstrijdsecretaris Alex de Graaf, jeugdsecretaris Tom Smits en lid algemene zaken Vincent Veenstra voor de voortreffelijke organisatie. Dat gold eveneens voor verenigingscoach Leon Commandeur.

Tevens een bijzonder woord van dank voor de sponsors Plus Graft-De Rijp, Slagerij Han de Vries, Brandweer De Rijp en alle vrijwillige crew-leden.

De jongste deelnemers aan de Jeugddagen van SV De Rijp poseren in een uitbundige stemming (met dank aan Plus Graft-De Rijp).

Een van de twaalf activiteiten. Trainer Martijn Hof van JO9-2 geeft instructies aan zijn pupil Roos Slooten.

Lekkere lunch voor zowel de jeugdleden als de trainers en de crew.

Jeugdvoorzitter Jos Schrama geeft spelinstructies aan de jeugdige deelnemers.

Ook Brandweer De Rijp was weer van de partij. Daniël van JO9-1 zocht verkoeling op de zonovergoten dag (met speciale dank aan Nicole Roodenburg-Smit).