Opbrengst Grote Clubactie 2022

15 december 2022 8:00

De Grote Clubactie is weer geslaagd met dank aan iedereen die zich hiervoor heeft ingezet. En de opbrengst is bekend!

De opbrengst van de Grote Clubactie bedroeg maar liefst € 3.283,20 ! Een prachtig resultaat.

Er zijn maar liefst 1368 loten en 2 'super'loten verkocht. We hebben het record van vorig jaar net niet gehaald, hiervoor we kwamen 18 loten te kort.

We willen iedereen bedanken die zich heeft ingezet om deze actie te doen slagen!

- - - - -

Oorspronkelijk bericht, 2 oktober 2022:

Grote Clubactie: we gaan weer van start!

De Grote Clubactie is weer van start gegaan! Zoals jij misschien weet krijgt SV De Rijp van elk verkocht lot van € 3,- 80%, dit betekent dus dat als jij 20 loten weet te verkopen aan jouw ouders, opa’s, oma’s, collega’s van ouders, buren en andere bekenden er € 48,- (!!) naar de clubkas gaat. Helemaal mooi is dat de opbrengst voor de jeugd wordt gebruikt. Vorig jaar hebben we met de opbrengst van de Grote Clubactie een VEO Sports Camera aangeschaft voor onze vereniging.

Waar sparen we dit jaar voor?
De opbrengst van deze Grote Clubactie zal uiteraard ten goede komen van onze vereniging. Dit jaar gaan we voor nieuwe trainingsmaterialen.

Meer prijzen en hogere winkansen!
Koop je loten dan is de kans op een prijs dit jaar weer enorm groot. Het prijzen pakket bestaat dit jaar onder andere een Auto Skoda Kamiq en de hoofdprijs van €100.000 (!!).

QR-codes
Dit jaar zijn de lotenboekjes wederom voorzien van een QR-code. Deze QR-code is gekoppeld aan de persoonlijke pagina van de lotenverkoper. Door de QR-code te scannen met je telefoon kun je makkelijk loten kopen bij de betreffende verkoper en zijn de loten direct ingevoerd.

Invoeren van de lotenboekjes
Voor het invoeren van de lotenboekjes willen wij graag een beroep doen op één ouder per team. Deze ouder krijgt dan via de leider/coach de inloggegevens van de site van de Grote Clubactie om de loten van het betreffende team in te kunnen voeren. De loten kunnen tot 21 november worden ingevoerd.

Online
Doe je mee, kijk dan even op de internetpagina www.clubactie.nl voor meer informatie. Je kunt de pagina uiteraard ook delen met vrienden en familie. Na aankoop van een lot incasseert de Grote Clubactie het lot met een eenmalige machtiging. De kopen ontvangt het lotnummer op zijn/haar bankafschrift.

Wij wensen jullie heel veel succes met de verkoop van de loten!