SV De Rijp is de grootste sportvereniging van Graft-De Rijp. Momenteel maakt de vereniging grote veranderingen door. Zo is de kantine grondig gerenoveerd en er is een nieuw kunstgrasveld aangelegd. De volgende stap is het bouwen van een nieuw kleedkamercomplex. Hier is veel geld voor nodig. Eén van de belangrijkste inkomstenbronnen van SV De Rijp is sponsoring. Sport en sponsoring zijn in onze tijd onlosmakelijk met elkaar verbonden. Waar sport een steeds belangrijker plaats in onze maatschappij heeft verworven, is sponsoring uitgegroeid tot een vorm van ondersteuning waarin het bedrijfsleven zich steeds grootschaliger heeft kunnen profileren. Met name de voetbalsport is een schitterend medium gebleken om reclamedoelstellingen en prestatieniveau in combinatie te laten opbloeien.
Zowel bij sponsoring als bij sportbeoefening gaat het immers om optimale resultaten!

SV De Rijp biedt verschillende mogelijkheden om de vereniging een ‘financieel’ hart onder de riem te steken. Hieronder enkele voorbeelden:

Reclamebord langs A-veld

Afmeting bord Bijdrage per seizoen
250 x 80 cm € 150,00
500 x 80 cm € 250,00

De kosten voor het maken van het reclamebord en/of het aanbrengen van wijzigingen zijn voor rekening van de sponsor en bedragen ca. € 175,00 per bord met een lengte van 250 cm. Minimale duur contract is 5 jaar.

Advertentie

U kunt uw bedrijf presenteren in het clubblad welke 40 keer per jaar verschijnt. De oplage is ca. 500 stuks. Ook is het mogelijk een advertentie in programmaboekje je bij thuiswedstrijden van ons 1e elftal te plaatsen.

Clubblad ‘Het Kontakt’ Bijdrage per seizoen
1/1 pagina €   265,00
1/2 pagina € 125,00
1/4 pagina € 80,00
1/8 pagina €   40,00

Wedstrijdprogramma Bijdrage per seizoen
1/1 pagina €   80,00
1/2 pagina € 40,00

Wedstrijdbalsponsor

Tijdens het voetbalseizoen bestaat er een mogelijkheid om op te treden als wedstrijdsponsor. Iedere thuiswedstrijd van het 1e elftal staat een bedrijf centraal. Er wordt gevoetbald met een door u geschonken bal.
Bestaande uit:

• Naamsvermelding op sponsorwand in de in de kantine
  • Naamsvermelding in het programmaboekje
  • Naamsvermelding via omroepinstallatie

Sponsorbijdrage: € 85,00 per wedstrijd

Contact

Naast een reclamebord, advertentie of wedstrijdbal zijn er nog meer mogelijkheden om SV De Rijp te ondersteunen. Als u meer uitgebreidere informatie of een op maat gemaakt pakket wenst, kunt u een e-mail sturen naar [email protected]. Wij nemen dan contact met u op.